
Harmonogram zajęć w projekcie „Równość, tolerancja, nauka”
Kwiecień 2025
Data | Dzień tygodnia | Godziny zajęć | Numer zadania, nazwa zajęć | Prowadzący | Nr sali |
12.04.2025 | sobota | 09.00-10.30 | Zad.1 – zajęcia rozwijające z matematyki dla klas 4-8 | K.Kurek | 1.9 |
14.04.2025 | poniedziałek | 07.05-07.50 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Mały ratowniczek” dla klas 4-8 | B. Toporowska | 2.11 |
14.04.2025 | poniedziałek | 08.55-09.40 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
14.04.2025 | poniedziałek | 12.55-13.40 | Zad.1 – Zajęcia z zakresu kodowania i programowania dla klas 1-3 – grupa 3 | M.Kuczera | 2.13 |
14.04.2025 | poniedziałek | 13.35-14.20 | Zad.1 – Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 1-3 | M.Wojtaś | 1.13 |
14.04.2025 | poniedziałek | 13.50-14.35 | Zad.1 – Zajęcia z zakresu kodowania i programowania dla klas 1-3 | K.Kałucka | 2.13 |
14.04.2025 | poniedziałek | 14.40-15.25 | Zad.1 – Integracja Sensoryczna | J.Plis | 1.21
aula |
15.04.2025 | wtorek | 07.05-07.50 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Mały ratowniczek” dla klas 4-8 | B. Toporowska | 2.11 |
15.04.2025 | wtorek | 08.55-09.40 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
15.04.2025 | wtorek | 09.50-10.35 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
15.04.2025 | wtorek | 11.30-13.00 | Zad.1 – Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas 1-3 | M. Drewniak | 0.6 |
15.04.2025 | wtorek | 11.50-12.35 | Zad. 2 – Zajęcia logopedyczne | D. Pukniewska | 0.8 |
15.04.2025 | wtorek | 12.30-13.15 | Zad.2 - Biofeedback | P.Okoń | 2.20 |
15.04.2025 | wtorek | 12.40-13.25 | Zad.2 – Terapia pedagogiczna | A. Mędoń | 1.12 |
16.04.2025 | środa | 09.50-10.35 | Zad.2 - Biofeedback | P.Okoń | 2.20 |
16.04.2025 | środa | 12.45-13.30 | Zad.1 – zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i matematyki dla klas 1-3 | I. Bogucka | 0.9 |
23.04.2025 | środa | 12.45-13.30 | Zad.1 – zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i matematyki dla klas 1-3 | I. Bogucka | 0.9 |
24.04.2025 | czwartek | 07.05-07.50 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Mały ratowniczek” dla klas 4-8 | B. Toporowska | 2.11 |
24.04.2025 | czwartek | 08.00-08.45 | Zad.2 - Biofeedback | P.Okoń | 2.20 |
24.04.2025 | czwartek | 10.45-11.30 | Zad.2 - Biofeedback | P.Okoń | 2.20 |
24.04.2025 | czwartek | 11.50-12.35 | Zad.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze „Mali odkrywcy” dla klas 1-3 | A.Patrys | 1.12 |
24.04.2025 | czwartek | 11.50-12.35 | Zad.1 – projekt edukacyjny „Polubić czytanie” dla klas 1-3 | I.Bogucka | 0.9 |
24.04.2025 | czwartek | 12.40-14.10 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Nowoczesne technologie w edukacji” 3D/GOOGLE/VR | K.Kałucka | 2.13 |
24.04.2025 | czwartek | 12.45-13.30 | Zad.1 – zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i matematyki dla klas 1-3 | I. Bogucka | 0.9 |
24.04.2025 | czwartek | 13.35-14.20 | Zad.1 – Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 1-3 | M.Wojtaś | 1.13 |
24.04.2025 | czwartek | 14.40-15.25 | Zad.1 – zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 4-8 (klasy V) | A. Radziszewska | 2.7 |
25.04.2025 | piątek | 07.05-07.50 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Mały ratowniczek” dla klas 4-8 | B. Toporowska | 2.11 |
25.04.2025 | piątek | 08.00-08.45 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
25.04.2025 | piątek | 11.50-12.35 | Zad.1 – Zajęcia z zakresu kodowania i programowania dla klas 1-3 – grupa 1 | M.Kuczera | 2.13 |
25.04.2025 | piątek | 11.50-12.35 | Zad.1 – Zajęcia rozwijające uzdolnienia i zainteresowania – warsztaty aktywności twórczej dla klas 1-3 | M. Drewniak | 0.6 |
25.04.2025 | piątek | 11.50-12.35 | Zad.2 – Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno - społeczne | M.Michalenko | 1.8 |
25.04.2025 | piątek | 12.55-13.40 | Zad.1 – Zajęcia z zakresu kodowania i programowania dla klas 1-3 – grupa 2 | M.Kuczera | 2.13 |
25.04.2025 | piątek | 13.00-14.30 | Zad. 1 - Zajęcia rozwijające uzdolnienia i zainteresowania - robotyka | G.Horowski | 0.5 |
26.04.2025 | sobota | 09.00-10.30 | Zad.1 – zajęcia rozwijające z matematyki dla klas 4-8 | K.Kurek | 1.9 |
26.04.2025 | sobota | 09.00-10.30 | Zad.1 – Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego dla klas 4-8 | E.Romaniak | 2.9 |
28.04.2025 | poniedziałek | 07.05-07.50 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Mały ratowniczek” dla klas 4-8 | B. Toporowska | 2.11 |
28.04.2025 | poniedziałek | 08.55-09.40 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
28.04.2025 | poniedziałek | 12.55-13.40 | Zad.1 – Zajęcia z zakresu kodowania i programowania dla klas 1-3 – grupa 3 | M.Kuczera | 2.13 |
28.04.2025 | poniedziałek | 13.35-14.20 | Zad.1 – Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 1-3 | M.Wojtaś | 1.13 |
28.04.2025 | poniedziałek | 13.50-14.35 | Zad.1 – Zajęcia z zakresu kodowania i programowania dla klas 1-3 | K.Kałucka | 2.13 |
28.04.2025 | poniedziałek | 14.40-15.25 | Zad.1 – Integracja Sensoryczna | J.Plis | 1.21
aula |
29.05.2025 | wtorek | 07.05-07.50 | Zad.1 – Projekt edukacyjny „Mały ratowniczek” dla klas 4-8 | B. Toporowska | 2.11 |
29.04.2025 | wtorek | 07.10-07.55 | Zad.1 – zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 4-8 (klasy VII) | A. Radziszewska | 2.7 |
29.04.2025 | wtorek | 08.55-09.40 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
29.04.2025 | wtorek | 09.50-10.35 | Zad. 2 - Biofeedback | E.Zielonka | 2.20 |
29.04.2025 | wtorek | 11.30-13.00 | Zad.1 – Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas 1-3 | M. Drewniak | 0.6 |
29.04.2025 | wtorek | 12.40-13.25 | Zad.2 – Terapia pedagogiczna | A. Mędoń | 1.12 |
29.04.2025 | wtorek | 15.00-15.45 | Zad.1 – Zajęcia z doradztwa zawodowego dla klas 1-8 | P.Niekłań-Szymków | 1.10 |
30.04.2025 | środa | 12.45-13.30 | Zad.1 – zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i matematyki dla klas 1-3 | I. Bogucka | 0.9 |
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Podgórznie rozpoczęła się
realizacja projektu unijnego pn.: „Równość, tolerancja, nauka” współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze
Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
Celem projektu jest wsparcie uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych
i umiejętności społecznych, rozwijania zainteresowań i uzdolnień, pomocy psychologiczno –
pedagogicznej oraz działań wspierających zdrowie psychiczne. W ramach projektu
przewidziane są m.in. dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia rozwijające
uzdolnienia, zajęcia z zakresu nowoczesnych technologii, specjalistyczne zajęcia z zakresu
pomocy psychologiczno–pedagogicznej, wycieczki edukacyjne oraz doskonalenie
nauczycieli.
Projekt skierowany jest do uczniów i nauczycieli oraz zapewnia doposażenie szkoły
w niezbędne pomoce dydaktyczne oraz sprzęt.
Główne rezultaty zaplanowane w projekcie to podniesienie kompetencji kluczowych
i umiejętności społecznych uczniów oraz poprawa ich funkcjonowania w wyniku wsparcia
psychologiczno-pedagogicznego, jak również podniesienie kompetencji zawodowych
nauczycieli.
Wartość projektu to 1 934 723,52 PLN,
wysokość wkładu Funduszy Europejskich to 1 547 638,92 PLN.